@NY Day1 | NY is such a great city!!

On October 1st, I came to NY for business.
(10月1日、仕事でNYに転勤してきました。)

Therefore, I changed my blog title a little bit, and I'm going to write my NY days down here.
(なのでブログのタイトルもちょこっと変えて、NYの日々を書いていきたいと思ってます。)


First day, I hung out with my co-workers who came to NY with me, and celebrated our safe flight.
(初日はNYに一緒に来た同期と出かけ、安全に着いたお祝いをしました。)
Looking around SOHO, there are sooooo many interesting thing everywhere.
(SOHOを見て回ると、超面白いことがあちこちにありました。)
As finding people gathering in front of the brand shop, the celebrity came out from there.
(ブランドショップの前にできた人だかりを通りかかると、セレブが出てきました。)
I didn't know who she was, but this was really impressive things happened today.
(僕は彼女のことを知らなかったけど、初日に起こることにしてはまじでびっくりしました。)


I'm gonna look for my apartment tomorrow.
(明日はアパートメントを探しにいきます。)
Hope I could find the good place to live in...
(良いところが見つかるといいんだけど。。。)


I don't know how long I can keep writing the blog with this style, but I would try my best for my English improvement!!
(こんなブログの書き方がいつまで続くかわからないけど、英語力上達のためにがんばります!)


ニューヨーク〈2011~2012年版〉 (地球の歩き方)

ニューヨーク〈2011~2012年版〉 (地球の歩き方)