Niagara Falls!!!

What a magnificent view of Niagara falls!!!
やっばい景色っ!!



It was a soooooo beautiful real natural art.
I would have regretted my whole life without seeing this world famous heritage.
それはそれはもう超綺麗な自然界の芸術
もしこの世界でも有数の遺産を見なければ、人生後悔するに等しいって思えるくらい!


It's said that the falls would be frozen in winter, however they were dynamic and had a full of gigantic noise all the time.
Moreover it was like almost raining standing aside of the looking deck.
I was like wet in a storm lol.
All the walls and the guard rails around the falls were frozen up coz of the splash in a low temperature.
冬には滝が凍っちゃうって聞いてたけど、実際はずっと爆音の水音が鳴ってて迫力満点!
そして展望台に立ってると雨が降ってるも同然で、びしょ濡れになっちゃったー笑
寒い中でずっと水しぶきがあがっているせいで、壁や手すりはみんな凍ってました



See?
You can't see anything through it lol.
ね?
さすがにこれじゃなんも見えないよね笑


I really want to visit here again.
Hopefully in summer.
(Coz it was too cold to stay more than 30min lol)
まじでまた来たいなと思ったナイアガラの滝
できれば夏に
(だって寒すぎて30分以上いられないんだもん笑)